Πώς θα βρούμε το κατάλληλο Digital Marketing Agency για την διαφημιστική μας καμπάνια

Είσαι χαμένος στον κόσμο της διαφήμισης και ψάχνεις απεγνωσμένα να βγεις από το αδιέξοδο. Έχεις ακούσει για διαφήμιση Google και Facebook άλλα έχεις περιορισμένο αριθμό χρημάτων για να ξοδέψεις για την προώθηση του προϊόντος και της υπηρεσίας σου. Εκεί έξω υπάρχει ένας καταιγισμός από εταιρείες ψηφιακού marketing (digital marketing agency) και ελεύθερους επαγγελματίες (freelancers) που έχουν όλη την καλή διάθεση να σε βοηθήσουν αλλά θες έναν οδηγό κατεύθυνσης. Σίγουρα δεν θες να χάσεις τον χρόνο σου πιάνοντας το νήμα από την αρχή. Τη περπατημένη οδό την ξέρεις και πλέον δεν σου επιφέρει κάτι καινούργιο. Η ψηφιακή εποχή απαιτεί καινούργια εργαλεία προώθησης που μέχρι τώρα δεν τα είχες αξιοποιήσει. Έχεις προσεγγίσει μερικές εταιρείες και θες να δεις καλύτερα ποια από αυτές  θα ανταποκριθεί στις δυνατότητές σου. Παρακάτω Θα αναλύσουμε μερικούς παράγοντες που πρέπει να λάβεις υπόψιν πριν πάρεις την τελική απόφαση: 

Αναζήτησε μια εταιρεία με καλό portofolio που να εξειδικεύεται σε τομείς, όπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης ή το email μάρκετινγκ.

Ξεκίνσε την έρευνά σου για μεγάλα digital marketing agencies, έστω κι αν δεν έχεις μεγάλο budget. Με αυτό τον τρόπο επισκεπτόμενος στην συνέχεια μικρότερα agencies θα καταλάβεις την ποιότητα των υπηρεσιών σε σύγκριση με τις τιμές που δίνει κάθε εταιρεία. Βασικός κανόνας είναι ότι όσο λιγότερη εμπειρία έχει ένα agency τόσο λιγότερα χρήματα ζητάει από τον πελάτη. 

Η εταιρεία πρέπει να έχει παρόμοιες αξίες  με την εταιρεία σου. Μια καλή προσέγγιση στις αρχές θα βοηθήσει στη διασφάλιση μίας ομαλής και αποτελεσματικής συνεργασίας. Η καλή επικοινωνία είναι το κλειδί για την επιτυχία κάθε συνεργασίας. Βεβαιώσου ότι η εταιρεία είναι διαφανής και ανοιχτή σχετικά με την προσέγγιση, τη διαδικασία και τη μεθοδολογία της.

Σιγουρέψου ότι η εταιρεία μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες που χρειάζεσαι εντός του προϋπολογισμού σου. Σύγκρινε τις τιμές και τις υπηρεσίες με εκείνες που έχεις λάβει από άλλα agencies και μην διστάσεις να ζητήσεις διευκρινήσεις για οποιαδήποτε απορία έχεις.

Ζήτησε από την εταιρεία να παρέχει ορισμένα δεδομένα από άλλους πελάτες και προσπάθησε τους προσεγγίσεις, εφόσον αυτό είναι δυνατό, προκειμένου να σου μιλήσουν για τα δυνατά σημεία της εταιρείας και τη συνεργασία που είχαν ή έχουν με αυτή. Συνήθως η επαφή με τον πελάτη είναι δύσκολη γιατί υπάρχει και NDA που δεσμεύει τις εταιρείες αυτές να αποκαλύψουν τους πελάτες τους η το αντίθετο λόγο ανταγωνισμού.

Εάν η εταιρεία σας διαθέτει ήδη υπάρχοντα ψηφιακά συστήματα και διαδικασίες (CRM και ERP), θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι μπορεί να ενσωματώσει τα συγκεκριμένα εργαλεία στις καινούργιες απαιτήσεις. Ενημερώσου σχετικά με το αν η εταιρεία ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές του κλάδου για το απόρρητο και την ασφάλεια των δεδομένων, ειδικά εάν μοιράζεσαι απόρρητες πληροφορίες μαζί τους.

Σημαντική είναι η υποστήριξη που θα λάβεις από τα στελέχη του digital marketing agency. Η άμεση επικοινωνία και η διεκπεραίωση εργασιών είναι πολύ σημαντική για τον πελάτη άλλα και για την εταιρία που θέλει να τον εξυπηρετήσει. Ένα θετικό πρόσημο για την περαιτέρω συνεργασία και πολλοί πελάτες εγκαταλείπουν εταιρείες γιατί χωλαίνουν στην επικοινωνία και αργούν να ανταποκριθούν.

Έχοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω θα μπορείς να πάρεις μία απόφαση σχετικά με ποιο digital marketing agency είναι το κατάλληλο για να καλύψει τις ανάγκες σου και να σε βοηθήσει να επιτύχεις  τους στόχους μάρκετινγκ που έχεις θέσει.

Ένα design agency που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να πιστοποίει τις γνώσεις των υπαλλήλων του. π.χ αν θέλει κάποιος να κάνει διαφήμιση Google θα πρέπει να κοιτάξει αν η εταιρεία διαθέτει τις κατάλληλες πιστοποιήσεις. Επίσης για τα social media υπάρχει και η πιστοποίηση  Facebook Blueprint. Οι πιστοποιήσεις μπορεί να είναι ένας δείκτης τεχνογνωσίας και δέσμευσης ενός agency για επαγγελματική ανάπτυξη. 

Πέρα από τις πιστοποιήσεις ωστόσο, που χρειάζεται να υπάρχουν και είναι ένα καλό σημάδι οργάνωσης και επαγγελματισμού, εξίσου σημαντική είναι και η εμπειρία, οι μαρτυρίες των πελατών καθώς και ο παράγοντας του αν η εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να ανταποκριθεί στις δικές σου ανάγκες.

Related posts

Άγιο Φως: Τι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια;

Γέροντας Νεκτάριος Μουλατσιώτης: Γιατί ο Χριστός είπε “τετέλεσται”;

Παντοτινό ανάθεμα, αιώνια καταισχύνη!