Βροχή στις καταγγελίες – Ποια προϊόντα και υπηρεσίες μπήκαν στο «στόχαστρο» το 2023

Οι 9 κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που απασχόλησαν τους καταναλωτές το 2023 και τους ώθησαν να προβούν σε καταγγελία
Οι παρατυπίες στην κατηγορία «προϊόντα – υπηρεσίες» απασχόλησαν περισσότερο τους καταναλωτές το 2023, καθώς συγκέντρωσαν τη μία στις τρεις καταγγελίες που δέχθηκε η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος. Ακολούθησαν οι τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες, ενώ για την κατηγορία των τροφίμων έγιναν οι λιγότερες καταγγελίες.

Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ένωση, «με επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία χρονιά που εργαζόμενοι – καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις δαπάνες διατροφής και διαβίωσης και κατά συνέπεια, την πρόσβαση σε ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τη λειτουργία των νοικοκυριών τους».

Οι κατηγορίες

Αναλυτικότερα, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2023 είναι οι ακόλουθες:

  • Προϊόντα – Υπηρεσίες : 31,94%
  • Τραπεζικές Συναλλαγές: 25,86%
  • Τηλεπικοινωνίες: 25,48%
  • Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας: 8,75%
  • Ακίνητα: 2,66%
  • Τουριστικές Υπηρεσίες: 2,28%
  • Διάφορα: 1,52%
  • Ασφαλιστικά Συμβόλαια: 0.76%
  • Τρόφιμα: 0.76%

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας υπογραμμίζει ότι το 2023, διαχειρίστηκε το σύνολο των καταγγελιών που δέχτηκε, επιφέροντας στους καταναλωτές οικονομικό και ηθικό όφελος ενώ τους παρείχε εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, για τα δικαιώματά τους

Τέλος, σημειώνει στην ανακοίνωσή της ότι «ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί».

Related posts

Πέθανε παιδάκι από παρβοϊό – Συναγερμός σε παιδικό σταθμό μετά από 11 κρούσματα

Κάθειρξη 23 ετών σε 52χρονο για σεξουαλική κακοποίηση της 10χρονης ανιψιάς του

«Παππού έλα πάρε με, η μαμά είναι πολύ μεθυσμένη» – Στη φυλακή μητέρα 7χρονης για έκθεση σε κίνδυνο